This page has moved to a new address.

Slaapkamer moodboard

Very Berry Mint: Slaapkamer moodboard

maandag 20 augustus 2012

Slaapkamer moodboard

Ik wil al een tijdje mijn slaapkamer onder handen nemen. Ik vind het sowieso altijd leuk om te veranderen van inrichting, kleur en meubels. Ik kijk dan ook regelmatig rond op internet voor de nodige inspiratie. Op dit moment is mijn slaapkamer best saai. De muren zijn wit, ik heb een witte kledingkast, een witte boekenkast en een grijs metalen bed. Ik mis vooral een goede make-up hoek. Die heb ik nu niet, net als een goede spiegel. Ik vind het wel belangrijk om de slaapkamer rustig te houden, anders wordt ik teveel afgeleid voor het slapen gaan. Ik heb wat foto's uitgezocht ter inspiratie. Kijk je mee?







Ik wil mijn slaapkamer een beetje in een romantische stijl. Nog steeds wel erg wit, maar nu gecombineerd met mintgroen. Het lijkt me leuk om de wand waar mijn bed tegen aan staat in een mintkleur te schilderen. Wit steekt daar mooi tegen af. Boven mijn bed wil ik graag leuke schilderijtjes op een plankje. En natuurlijk een mooie kast voor al mijn make-up en haarspullen ;)

Wat vindt jij van deze stijl? Vindt je het ook leuk om je huis/kamer te veranderen?


Labels: , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage