This page has moved to a new address.

Travel wishlist

Very Berry Mint: Travel wishlist

woensdag 22 augustus 2012

Travel wishlist

Ik maak werkelijk overal wishlists van. Van kleding tot make-up tot dingen voor in huis. Zo ook van mijn reiswensen. Ik heb nog niet zo heel veel gereisd in m'n leven, er valt dus nog heel wat te ontdekken voor mij. Tot nu toe ben ik in Barcelona, Malaga, Londen, Parijs (1 dag), Rimini en Venetie, Tenerife en Santo Porto Stefano geweest. Ik heb alleen Europa nog gezien en zou ook wel eens verder willen reizen. Nu ben ik niet echt een held met vliegen, brrr, maar ik wil het er niet voor laten. Ik heb nog een behoorlijk lange wishlist en deze wisselt ook steeds. Op dit moment wil ik graag naar New York in januari. Oh wat lijkt me dat gaaf! Ik zou echt met een lege koffer heen gaan! Benieuwd wat er nog meer op m'n wishlist staat? Kijk mee:

 New York, the city that never sleeps. Deze bestemming staat nu op nummer 1. Ik wil hier zo graag naar toe. Het is ook niet zo extreem lang vliegen, een goede oefening voor de wat verdere bestemming.

 Ibiza! Dit lijkt me een heel fijn eiland om een weekje te relaxen. Lekker van de zon genieten en van het eten en drinken :) Ik vind Spanje sowieso een leuk vakantieland en eilanden zijn net nog even leuker, toch een ander sfeertje dan het vaste land.

 Kopenhagen staat ook zeker op m'n wishlist. Stockholm en Oslo trouwens ook. Kopenhagen lijkt me een leuke stad, ideaal voor een citytrip!

 Ik ben een paar jaar geleden al eens een weekend in Londen geweest, maar wil echt nog een keer terug. Ik kan me er niet meer zoveel van herinneren en nu het steeds op de buis was i.v.m. de Olympische Spelen krijg ik zin om deze leuke stad weer te bezoeken. Het is zo dichtbij, maar zo anders dan de rest van Europa.

 Parijs ben ik nog maar 1 dagje geweest. Ik was toen 14 en we gingen met de 2e klas van de Havo een bliksembezoek aan Parijs brengen. Naast dat ik me er weinig van kan herinneren, denk ik dat ik Parijs nu heel anders beleef dan op 14 jarige leeftijd. Het lijkt me super om hier in de kersttijd heen te gaan, dan is de stad zo gezellig met alle lichtjes en mooie etalages.

 Ik heb nog nooit echt aan Griekenland gedacht als vakantieland. Als ik aan Griekenland dacht kwam meteen Oh Oh Cherso in mijn hoofd op, en nee dat spreekt me toch niet zo aan. Maar sinds ik een half griekse vriend heb ben ik me meer gaan verdiepen in hetgeen Griekenland te bieden heeft. Santorini is bijvoorbeeld een prachtig eiland, erg pittoresk en knus. Ik wil hier zeker een keer heen!

Italie is een van mijn favoriete vakantielanden. Het eten, het klimaat, de cultuur, alles aan Italie is leuk! Ik ben tot nu toe alleen in Rimini, Venetie, Sienna en het schiereiland Santo Porto Stefano geweest. Die laatste is trouwens echt een aanrader, een super leuke plaats die nog niet ontdekt is door het massatoerisme. Rome ben ik alleen over heen gevlogen, maar ik heb de stad nog nooit bezocht. En ja, Rome moet je toch wel gezien hebben. Men noemt Rome ook wel een openluchtmuseum. Het lijkt me een erg mooie stad en ik wil deze dan ook graag eens bezoeken.


Dit was mijn travel wishlist van dit moment. Zoals ik al zei, deze kan altijd weer wijzigen. Maar New York is wel een echte wish van dit moment. Hoop in ieder geval volgend jaar daar heen te kunnen.


Staan er bestemmingen op mijn wishlist die jij ook wilt bezoeken? Of heb je een andere leuke travelwish? Laat het weten in de comments ;)

Labels: , , , , , , , , , ,

2 reacties:

Op 22 augustus 2012 om 09:39 , Blogger Unknown zei...

Leuke blog ! New York staat ook heel hoog op mijn wishlist. Dichterbij huis moet Berlijn ook de moeite waard te zijn. Naar Rome wil ik ook wel een keer een weekendje, ben er ooit 1 dag en een keer een paar uur geweest. Naar Milaan wil ik trouwens ook nog wel een keer... om te shoppen ! Kopenhagen is ook heel leuk, echt een aanrader ! Voor Barcelona ben ik altijd te porren en tegenwoordig kan je ook voordelig naar Dubai vliegen. Ondanks dat ik al heel veel gezien heb valt er nog genoeg te wensen ! Grtz. Marco.

 
Op 22 augustus 2012 om 23:01 , Blogger Marlissa zei...

Leuke wishlist! Staan mooie bestemmingen op. Sommige staan ook zeker bij mij erop. Ibiza ben ik ook wel erg benieuwd naar, en ook naar Londen. Ook al lijkt Londen me niet echt leuk, ik wil het gewoon een keer gezien hebben.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage