This page has moved to a new address.

Zara Wishlist

Very Berry Mint: Zara Wishlist

donderdag 23 augustus 2012

Zara Wishlist

Ik ben dol op de Zara! Hoewel ik het steeds duurder begin te vinden loop ik toch nog steeds te kwijlen bij de nieuwe collectie. Ik stap regelmatig de Zara binnen en moet mezelf dan toch echt beheersen om niets te kopen. Zoals jullie weten heb ik een shopstop voor kleding, maar damn wat is dat lastig. Ik moet het dus beperken tot het maken van wishlists en vervolgens niks te kopen. Je ziet veel donkere kleuren, studs & spikes, leer en dierenprintjes, I love it! Ik vind het echt jammer dat de Zara steeds duurder wordt, je betaald al snel 50 euro voor een blouse of shirt. Dit vind ik best aan de hoge kant. Toch blijf ik het mooi vinden, de kleding is origineel en net even leuker dan de H&M. Voor jullie selecteerde ik mijn favorieten. Kijk snel mee:




Ben jij ook een Zara fan? En heb jij al je favorieten geselecteerd van de FW collectie?

Labels: , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage