This page has moved to a new address.

Beautybox augustus 2012

Very Berry Mint: Beautybox augustus 2012

zondag 26 augustus 2012

Beautybox augustus 2012

Inmiddels kennen velen de Beautybox en de Glossybox wel. Ik ben sinds kort lid geworden van de Beautybox. Iedere maand krijg ik een box vol luxe beautyproducten thuis gestuurd. Van te voren weet je niet wat er in zit, dus het is altijd een verrassing. Je neemt een abonnement op de Beautybox voor 12,50 euro per maand, dat is inclusief verzendkosten. Het abonnement is maandelijks opzegbaar, dus als je het tegen vind vallen kun je er weer mee stoppen. De Beautybox van de maand augustus stond in het teken van de zomer. De box was ook nog extra goed gevuld, omdat er in de maand juli geen box was. Kijk snel mee wat er in de box van augustus zat:

 Dit is hoe de box binnenkomt. Er zit nog een extra kartonnen doos om de box om deze te beschermen tijdens de verzending. De boxen zijn handig om te bewaren als opbergdoos voor je make up bijvoorbeeld.
 
 Als je de doos open maakt tref je eerst een welkomst boodschap aan van het Beautybox team. Aan de binnenkant van dit kaartje staat info over de producten.
 
 De producten zijn verstopt onder een mooie wikkel. Op deze manier ziet het er echt uit als een cadeautje, leuk toch?
 
 De producten van de maand augustus. En inderdaad, de box is goed gevuld deze maand!
 
Dit is de Nivea Crème Soft Peeling. Dit is een product wat tussen een scrub en douchegel in zit. De peeling bevat micro scrub deeltjes die dode huidcellen verwijderen en zorgen voor een mooie en zachte huid. De fullsize bevat 250 ml en kost €4.99. Deze sample bevat 200 ml.  
 
 Leuk, een product van Toni&Guy! Iets wat ik zelf niet snel zou kopen, omdat het best prijzig is. Dit is de Casual Sea Salt Spray. Deze spray zorgt voor een warrige beach look. Ga ik zeker uitproberen! De full size is 200 ml en kost €12.99. Deze sample bevat 75 ml.
 
 En nog een product van Toni&Guy! Dit is een shampoo voor beschadigd haar. Dit kan ik goed gebruiken, want mijn haar is niet in opperbeste conditie. Een full size bevat 250 ml en kost €9.99. Deze sample bevat 50 ml. Ook handig om mee te nemen als je een weekendje weg gaat.
 
 Van het merk Decléor heb ik nog nooit gehoord. Dit is een bodymilk die alleen bestaat uit zuivere ingredienten. Klinkt goed dus. Ik ben benieuwd naar dit product en ga het zeker even testen. Een full size bevat 250 ml en kost €35! Wow, best duur dus. Deze sample bevat 50 ml.
 
 Ook van Drs. Hans Schreuder heb ik nog nooit gehoord. Dit is de HPO-body cream. Een full size kost €34.50 en bevat 200 ml. Ook niet goedkoop dus. Deze sample bevat 25 ml.
 
 Van hetzelfde merk zit er een scar treatment cream in. Naar dit product ben ik erg benieuwd. Ik heb hier en daar wel last van kleine littekentjes en ben dan ook erg nieuwsgierig naar de werking van dit product. Een full size kost €34.50 en bevat 50 ml. Deze sample bevat 5 ml.
 
Tot slot twee producten van het make-up merk LookX. Ook dit kende ik nog niet. Er zit een mini lipgloss bij in een bordeaux rode kleur. Ook zitten er glittertjes in. Deze mini kost €5.95. Het andere product is een full size item, een donkerbruine eyeliner. Aan de andere kant van de eyeliner zit een smudger waarmee je de eyeliner kan vervagen. Deze full size kost €17.95
 
 
Ik ben erg tevreden met de inhoud van deze box. Er zitten leuke producten bij en ik vind het een goede manier om nieuwe producten te leren kennen. Daarnaast is de waarde van de box veel hoger dan de €12.50 die je er voor betaald. Alleen de eyeliner is al duurder, dus ik vind het zeker een goede prijs-kwaliteit verhouding.
 
 
Wil je ook een abonnement op de Beauty Box? meldt je dan aan op www.beautybox.nl en laat je iedere maand verrassen. Het is toch leuk om jezelf iedere maand een klein cadeautje te geven?
 
Aangezien heel veel bloggers schrijven over de inhoud van de Beautybox weet ik nog niet zeker of ik hier iedere maand een artikel aan zal wijden. Wanneer je benieuwd bent naar 1 van de producten uit deze box, laat het dan weten in de comments.



Labels: , , , , ,

1 reacties:

Op 26 augustus 2012 om 18:21 , Blogger Uit Paulines keuken zei...

Wat een leuke gevulde box.. ik ben erg benieuwd naar de Toni and Guy shampoo, dus als je die wilt reviewen graag :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage