This page has moved to a new address.

Favourite Shop: Flying Tiger

Very Berry Mint: Favourite Shop: Flying Tiger

maandag 3 september 2012

Favourite Shop: Flying Tiger

Afgelopen vrijdag ging ik weer eens ouderwets gezellig met m'n zus de binnenstad van Haarlem in. Ik woon inmiddels 4 jaar in Haarlem en ik blijf de binnenstad leuk vinden. Er zijn veel leuke, kleine winkeltjes die je niet overal tegen komt. Natuurlijk zijn er ook de grote ketens zoals H&M, Mango en de V&D, maar er zijn toch ook wel veel aparte, leuke adresjes. Met name in de zijstraatjes kun je deze leuke winkeltjes vinden. Zo stuitte ik afgelopen vrijdag op een super leuke nieuwe winkel in de Zijlstraat: Flying Tiger. Flying Tiger is een Deense keten die sinds 2008 voet op de Nederlandse bodem heeft gezet. Het assortiment lijkt een beetje op dat van de Xenos en de Hema, maar net iets leuker en origineler. Bovendien is het ook nog eens spotgoedkoop! Er zijn op dit moment 5 winkels in Nederland, in Utrecht, Arnhem, Almere, Haarlem en Nijmegen. Online bestellen gaat helaas niet. Ik schoot wat foto's om jullie een impressie te geven van deze leuke, gezellige winkel. Kijk snel mee:









Zoals je kunt zien is het assortiment ontzettend divers. Van school- en kantoorspulletjes, woonaccessoires, feestartikelen, make-up en verzorgingsproducten tot aan servies en leuke cadeautjes. Als je in de winkel loopt trekt alles je aandacht, er staat zo ontzettend veel en allemaal in leuke kleurtjes. De prijzen varieren tussen de 1 en 4 euro. Echt geen geld dus. Ook een leuke winkel om naar toe te gaan als je een leuk cadeautje zoekt voor iemand. Ik heb zelf ook nog wat geshopt, dit volgt later in een aparte post. Voor meer info over de winkel, check www.flying-tiger.nl.

Lijkt Flying Tiger je een leuke winkel? Zou jij een bezoekje wagen?


 

Labels: , , , , , , , , , , , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage