This page has moved to a new address.

OOTD: Flowers & jeans

Very Berry Mint: OOTD: Flowers & jeans

zaterdag 1 september 2012

OOTD: Flowers & jeans

De zomer is voorbij, tenminste zo lijkt het. Het lijkt wel herfst en het is ineens een stuk kouder. Blote benen gaat echt niet meer, hoe graag ik het ook zou willen. Ook in de winkels is alleen maar herfst en winterkleding te zien, we kunnen er niet meer om heen. Hoewel ik de zomer ontzettend leuk vind en er elk jaar naar uitkijk, vind ik de herfst ook een erg leuk seizoen. Ik vind de herfstcollecties super! Mooie laarzen, broeken, gebreide vesten, I love it! Vandaag ging ik voor een spijkerbroek met een gebloemde blouse en simpele zwarte laarsjes. De blouse valt erg op, daarom heb ik de rest van de outfit rustig gehouden. Kijk snel mee naar de foto's:





 
Blouse - Mango / Broek - Zara / Schoenen - H&M / Armband - H&M
 
Ben jij al toe aan de herfst? En wat vindt jij leuker, zomer of winterkleding?
 


Labels: , , , , , , , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage