This page has moved to a new address.

Last week in photos II

Very Berry Mint: Last week in photos II

dinsdag 28 augustus 2012

Last week in photos II

De afgelopen week stond in het teken van zon, terrasjes, strand en lekker eten. Vorige week was het heerlijk weer en ben ik natuurlijk naar het strand geweest. Het was Haarlem Jazz&More in Haarlem, een super leuk jazz evenement. Ik ben op vrijdag en op zaterdag geweest. Waylon trad op zaterdag op en dat moest ik echt even zien, het was zoals gewoonlijk weer een top optreden. Ik vond het zo fijn dat je gewoon in je hemdje s'avonds buiten kon staan! Een echte zomeravond sinds lange tijd. Eerst nog even lekker uit eten geweest bij restaurant BastiJan in Haarlem, een aanrader. Afgelopen weekend was ik met C. naar Groningen geweest voor een bezoekje aan een vriendin van me. Toevallig was het Noorderzon festival in Groningen, dus daar namen we ook even een kijkje. Gelukkig was het droog s'avonds en konden we genieten van de leuke muziek, lekkere drankjes en gezellige sfeer. Kijk snel mee naar de fotos:

 Mijn nieuwe verslaving: Stracciatella yoghurt, mmm
 
Van mijn zus en haar vriend heb ik dit Nespresso apparaat gekregen! Ben er super blij mee, echt lekkere koffie :)

 Mijn eigen gemaakte lauwwarme aardappelsalade met spekjes, feta en rucola
 
 Deze waren in de aanbieding bij Supertrash, ze waren afgeprijsd naar 32.50 euro. Na lang twijfelen toch besloten ze niet te nemen, ze lijken me toch niet echt lekker lopen.
 
Leesvoer van de afgelopen week

Mijn Ebay pakketje
 
De inhoud van het pakketje...Jeah gelpolish


Meteen aan de slag gegaan met de gelnagellak
 
En dit was het resultaat! Moet nog wel even oefenen ;)
 

Haarlem Jazz
 
 Lasershow @ Haaarlem Jazz
 

 Ik was nooit zo gek op olijven, maar begin het steeds meer te waarderen. Alleen als ze lekker gekruid zijn.

 C. en ik gingen even uit eten bij restaurant BastiJan in Haarlem. C. nam een runderentrecote.
 
 En ik ging voor de lamshaasjes. Het was heerlijk!
 
 En na een scroppino van wodka, limoncello en limoenijs. Hmmm
 
 Dit was in Groningen bij Kaap Hoorn. Hier hebben we even een drankje en een hapje gedaan.
 
 Do I need to say more?
 
Gezelligheid @ Noorderzon!


Een van de attracties op het Noorderzon festival. Je moest hier in gaan liggen en dan kreeg je iets te zien. Wat weet ik niet, want ik heb het zelf niet gedaan.
 
 Na vijftig tinten grijs moest en zou ik deel 2 kopen! Deze leest net zo lekker door als deel 1.

Ik ging bij m'n zus eten en zij had deze overheerlijke paella gemaakt. Wat was dat lekker en wat kan mijn zus toch goed koken! Check ook haar blog voor leuke recepten: www.uitpaulineskeuken.nl
 
Hoe was jouw week? Ook leuke dingen gedaan?

Labels: , , , , , , , , , ,

1 reacties:

Op 28 augustus 2012 om 10:02 , Blogger Uit Paulines keuken zei...

Ah wat leuk An! En tnx voor het compliment ;)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage