This page has moved to a new address.

Geshopt @ Flying Tiger

Very Berry Mint: Geshopt @ Flying Tiger

woensdag 5 september 2012

Geshopt @ Flying Tiger

Afgelopen maandag gaf ik jullie al een impressie van de winkel Flying Tiger in Haarlem. Ik ben super enthousiast over deze winkel en kon natuurlijk het pand niet verlaten zonder iets mee te nemen. Het is ook zo verleidelijk om iets te kopen. Ten eerste ziet alles er super cute uit, waar ik erg gevoelig voor ben. Ten tweede zijn de prijzen ook nog eens laag. In deze post laat ik jullie mijn geshopte items zien. Het zijn er maar 2, ik heb me gelukkig nog redelijk in kunnen houden.

 
Hoe gaaf is dit? Toen ik dit zag, moest ik het echt meenemen. Het is een Dead Sea black mud body wrap. Een soort kleimasker voor je hele lichaam. Ze verkopen een hele Dead Sea lijn, zo hebben ze ook shampoo en doucheschuim van deze lijn. Er zit echt pure klei in die verrijkt is met olijfolie, aloe vera, zeewier en vitamine E. Geen rare toevoegingen dus, erg fijn! Binnenkort ga ik deze uittesten en zullen jullie hier een review van terug vinden op de site. Ik nam deze mee voor €3!


Hier viel mijn oog bij binnenkomst al op. Ik vind alles met vogeltjes leuk! Dit is een houder voor je sateprikkers. Cute toch? Erg leuk om bij je schaaltje met olijven te zetten. Ook deze was €3,-.

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? Zijn jullie ook benieuwd naar de body wrap?

Labels: , , , ,

2 reacties:

Op 5 september 2012 om 12:54 , Blogger Sas zei...

Erg leuke aankoopjes!

 
Op 5 september 2012 om 15:58 , Blogger VeryBerryMint zei...

Thnx! Ik ben er zelf ook erg blij mee :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage