This page has moved to a new address.

OOTD: Blue Panther

Very Berry Mint: OOTD: Blue Panther

dinsdag 4 september 2012

OOTD: Blue Panther

Zoals jullie misschien wel weten hield ik een shopstop. Ik heb hier nog geen update over gegeven. Dat zal ik bij deze doen. Ik hou het kort: mijn shopstop is faliekant mislukt. Ik weet het, het is erg. Ik heb het 20 daqen vol gehouden en toen kon ik niet meer. Ik moest naar de Zara, de Mango, de H&M! De nieuwe collecties schreeuwden naar me. Op een zwarte zaterdag heb ik al mijn geld er in 1 middag door heen gejaagd. Ik baal aan de ene kant dat ik het niet langer uit heb kunnen houden, aan de andere kant ben ik zo blij met m'n nieuw geshopte spulletjes dat het me niet zoveel kan schelen. Voor de volgende keer kan ik beter een shopstop houden in de sale periode. Ik ben niet zo van de sale en denk dat ik me dan ook beter in kan houden. In deze outfit of the day zie je een van mijn nieuwe aanwinsten, mijn blauwe panterprint jeans van de Zara. Hier ben ik ontzettend blij mee. Leuk om te combineren met wit voor een frisse look, of met zwart voor een meer chique look. Vandaag combineerde ik de broek met een witte top en mijn witte blazer. Kijk verder voor de foto's!






 
Broek - Zara / Top - H&M / Blazer - Mango / Schoenen - H&M / Tas - Zara
 
 
Zou jij een print broek dragen? en hoe zou je deze combineren?


Labels: , , , , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage