This page has moved to a new address.

Mega Fotolog & Inspiration najaarsbeurs

Very Berry Mint: Mega Fotolog & Inspiration najaarsbeurs

vrijdag 7 september 2012

Mega Fotolog & Inspiration najaarsbeurs

Afgelopen zondag ging ik met mijn zus naar de najaarsbeurs in Utrecht, de Trade Mart. Dit is een beurs voor winkeliers en andere ondernemers om nieuwe spullen voor het najaar in te kopen, maar ook om kennis te maken met nieuwe producten en inspiratie op te doen. Aangezien mijn zus een webwinkel in streekproducten en culi cadeaus heeft, had ze toegangskaarten voor deze beurs en konden we een kijkje nemen. De beurs werd gehouden in het Beatrixgebouw en telde maar liefst 7 etages. De etages bestonden onder andere uit de thema's Home & Living, Kitchen & Dining en Fashion & Accessoiries. Het leuke is dat je meteen de nieuwste producten te zien krijgt die komend najaar in de winkels komen te liggen. Zo waren er ook al allemaal kerstartikelen te zien, erg grappig om dat in augustus te zien. Heel soms kun je ook direct iets kopen, tegen inkoopprijzen, maar meestal geldt er een minimale bestelafname. Gelukkig maar, want anders zou je meteen met tassen vol naar huis gaan. Bij deze geef ik jullie een impressie van de beurs en een sneak preview van de trends en nieuwe producten. Waarschuwing: het zijn veel, veel foto's!




 



 







 



 




 







 


 








 



Wat een leuke dingen allemaal he? Ik werd er helemaal enthousiast en hebberig van! Ik hoop dat jullie niet geschrokken zijn van de grote hoeveelheid foto's en een goed beeld hebben gekregen van de nieuwste trends!




 

Labels: , , , , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage