This page has moved to a new address.

OOTD: Black & White

Very Berry Mint: OOTD: Black & White

donderdag 6 september 2012

OOTD: Black & White

Zoals jullie misschien wel weten ben ik laatst los gegaan na mijn slechts 20 dagen durende shopstop. Ik heb dus veel nieuwe kleding gekocht, waaronder het jurkje in deze outfit of the day. Helaas is het weer iets kouder, dus moet ik mijn jurkje met een legging dragen. Ik scoorde dit jurkje bij de Mango voor 35 euro. Hij is vrij lang, tot de knie ongeveer, waardoor ik deze ook goed naar mijn werk kan dragen. Ik combineerde dit jurkje met een riem, een zwarte legging en mijn zwarte enkellaarsjes. Zonder riem zit er geen taille in de jurk, dus een riem is wel echt nodig. Kijk snel verder voor de foto's!




 
jurk - Mango / schoenen - H&M / riem - Primark / legging - H&M

Wat vindt jij van deze outfit? En zou jij de jurk ook met een riem dragen of wel los?

Labels: , , , , , , , , , ,

1 reacties:

Op 6 september 2012 om 11:26 , Anonymous Liliane zei...

Leuk jurkje en je schoenen zijn ook erg tof!
Dit soort jurkjes draag ik zelf ook altijd met een ceintuur :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage