This page has moved to a new address.

VILA lookbook fall 2012

Very Berry Mint: VILA lookbook fall 2012

zaterdag 8 september 2012

VILA lookbook fall 2012

Eigenlijk ben ik de kleding van de Vero Moda, Only, Vila, H&M al een tijdje zat. Ik vind het vaak 13 in een dozijn kleding en iedereen loopt er in. Ik probeer dan ook een beetje af te wisselen met kleding van wat andere (misschien minder standaard) merken. Daarnaast ben ik erg fan van de Mango en de Zara, omdat die kleding net iets aparter is. Toch ben ik wel gecharmeerd van de fall collectie van Vila. Ik kwam het lookbook tegen op de site van Vila, nadat ik een aantal nieuwe items live had gespot in de winkel. Ik vond deze zo leuk dat ik daarna op de site ben gaan kijken. Ik ben vooral enthousiast over de printjes en de diverse materialen die Vila gebruikt. Dit maakt de kleding wat spannender dan die van de Vero of de Only. Ook nieuwsgierig? Kijk snel mee naar de foto's uit het lookbook!










Bron foto's

Ik vind met name de kleding op foto 2, 3, 4, 7, 8 en 9 mooi! Ik kan niet wachten tot alles in de winkels ligt. Wat vindt jij van deze collectie?

Labels: , , , , , , , , ,

1 reacties:

Op 12 september 2012 om 16:30 , Anonymous LounaBeauty zei...

Er zitten allemaal prachtige items tussen inderdaad :) liefs

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage